Inland shipping industry complains of high-level delays in Rotterdam

Nieuws, Transport
Koen Heinen

Linc, a partnership between the Central Bureau for Rhine and Inland Navigation (CBRB) and the Association of Inland Terminal Operators (VITO), has complained to terminal operator ECT and the Rotterdam Port Authority (HbR) about the consequences of the 24-hour strike on 7 and 8 January. According to the organisation, a lot of shippers chose to deliver or transfer containers by truck to Antwerp. This saddles barge operators with high costs and results in considerable image damage for the port of Rotterdam and inland navigation in the Netherlands.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.