Hyundai makes 'come back' in Brussels with H350

Nieuws, Transport
Philippe Van Dooren

Hyundai has worked for years to improve the ‘upmarket’ positioning of its range of passenger cars and crossovers. Vans did not really fit into this strategy. Moreover, the Korean manufacturer’s vans were based on an Asian (read Japanese) concept, with the driver and passenger seats in a forward position. This concept had some success about 20 years ago (just think of the Toyotas and Mitsubishi’s) but has long since fallen by the wayside.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.