Fernand Huts turns his back on VOKA (update)

Nieuws, Shipping
Bart Timperman

The mobility problem in and around Antwerp is not a thorn in the side for the boss of Katoen Natie, but quite a thorn in his side. He says the growing downtime around Antwerp is costing him loyal employees who quit because of the traffic woes. The stoppage of goods is costing entrepreneurs handsomely. The recent agreement around the Oosterweel link also has little mercy in his eyes. The results will take far too long to come and a number of problems will not be solved at all, according to Huts.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.