Flanders has not included the ‘normal’ ecocombi (lzv, or long and heavier truck) in its Climate Plan. However, it could be one of the means to reduce CO2 emissions from road transport. The Netherlands, on the other hand, is already taking the lead by testing the Super EcoCombi. Further benefits in terms of CO2 reduction and efficiency improvements can be realised with such a combination. So reports the industry organisation Transport en Logistiek Nederland (TLN), which works to create a favourable business climate in the Netherlands and Europe.
Dit artikel is exclusief voor abonnees.
Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.
PARTICULIER
€325,00€294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT €171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
€348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
KRIJG 24U GRATIS TOEGANG TOT ALLE ARTIKELS
U krijgt 24 uur toegang tot alle artikels. Deze formule kunt u slechts eenmalig bestellen. U kunt nadien overstappen op een abonnement dat bij u past.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.