Lineas: 'Lower rail fares Netherlands pose competitive disadvantage'

Nieuws, Logistics
Koen Heinen

The Dutch government will release 14 million euros annually until 2023 to reduce user fees for rail operators. A total of 70 million euros is involved. The measure is part of the Masterplan Spoorgoederenvervoer (Master Plan for Railway Freight Transport) launched last year, following the example of Germany, which previously announced a reduction in charges. With the rate cut, the Netherlands aims to raise rail freight volumes to 61 million tonnes by 2030 from 42 million tonnes in 2016.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.