Port of Antwerp awards first 'fine dust' rebate

Nieuws, Shipping
Koen Heinen

To qualify for the discount, ships must demonstrate that they are using either scrubbers or LNG propulsion on board at least 24 hours before the call and at least 24 hours after the call in Antwerp. Chemgas Shipping’s gas tanker ‘Sefarina’ is equipped with a dual fuel engine that can run on both gas oil and LNG. Chemgas, part of Germany’s Reederei Jaegers, has opted to use LNG as fuel when renewing its fleet. The ‘Sefarina’, delivered earlier this year, recently experienced a first as it became the first ocean-going vessel to bunker LNG in Moerdijk.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.